Uitleg van de start en het einde van een schooldag

Vrijdag 30 augustus 2024

Beste ouder en verzorgers,

Hierbij willen wij u informeren dat wij het hele schooljaar door de start en het einde van de dag op dezelfde manier zullen organiseren als afgelopen week. Hieronder vindt u nogmaals de uitleg voor de zekerheid.

De tijden zijn voor alle kinderen van groep 1 t/m 8 gelijk aankomend schooljaar:

• Maandag: 8.10 - 15.00 uur
  • Dinsdag: 8.10 - 15.00 uur
  • Woensdag: 8.10 - 13.00 uur
  • Donderdag: 8.10 - 15.00 uur
  • Vrijdag: 8.10 - 15.00 uur

De groepen 1/ 2 gaan op woensdag ook tot 13.00 uur naar school.

Start van de dag:

• Tijd: 08:10 uur (eerste bel).
  • Locatie: We verzamelen allemaal op het schoolplein. Op de tegels staat aangegeven waar de groepen zich moeten verzamelen.
  • Wat u moet doen: Zorg ervoor dat uw kind om 08:10 uur bij de juf op het schoolplein in de rij staat, zodat zij op tijd naar binnen kunnen lopen.
  • Tweede bel: Om 08:15 uur gaat de tweede bel en starten de lessen in de klas.
  • Belangrijk: U kunt uw kind niet naar binnen brengen. Met uitzondering van de inloopmomenten die door de leerkracht wordt aangegeven. Als uw kind te laat is, wordt hij/zij door een juf of meester opgevangen op het schoolplein/voordeur. Zij zullen uw kind vervolgens naar de klas begeleiden.

Einde van de dag:

• Tijd: De school eindigt voor de groepen 1 t/m 8 om 15:00 uur, met uitzondering van woensdag. Op woensdag eindigt de schooldag om 13:00 uur.
  • Ophaalplek: U dient uw kind op dezelfde plek op te halen als waar u hem/haar in de ochtend in de rij heeft gebracht.
  • Belangrijk: Als u vragen heeft voor de leerkracht kunt u deze na 15:00 uur op het schoolplein stellen of een afspraak maken.

We rekenen op uw medewerking om dit proces soepel te laten verlopen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,